خنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





Alternative content


جزیره سبز و گاو غمگین
نویسنده : سلیمان
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
 
 
 

 

جزیره سرسبز و پر علف استکه در آن گاوی خوش خوراک زندگی می‌کند. هر روز از صبح تا شب علف صحرا را می‌خورد وچاق و فربه می‌شود. هنگام شب که به استراحت مشغول است یکسره در غم فرداست.آیا فرداچیزی برای خوردن پیدا خواهم کرد؟ او از این غصه تا صبح رنج می‌برد و نمی‌خوابد ومثل موی لاغر و باریک می‌شود. صبح صحرا سبز و خُرِّم است. علفها بلند شده و تا کمرگاو می‌رسند. دوباره گاو با اشتها به چریدن مشغول می‌شود و تا شب می‌چرد و چاق وفربه می‌شود. باز شبانگاه از ترس اینکه فردا علف برای خوردن پیدا می‌کند یا نه؟لاغر و باریک می‌شود. سالیان سال است که کار گاو همین است اما او هیچ وقت با خودفکر نکرده که من سالهاست از این علف‌‌زار می‌خورم و علف همیشه هست و تمام نمی‌شود،پس چرا باید غمناک باشم؟  نظر تان چیست
 
 

 

از تکنیک‌هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌کند توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌سایت توئیتر است. نگاهی خلاصه به پروپاگاندای اصحاب داعش در توئیتر ما را با وضعیت کنونی این شیاطین آشنا خواهد کرد.
 
 
فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

ماه‌ها از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد و در طول این مدت خون‌های بی‌گناه زیادی توسط این عده‌ اندک و البته سفاک ریخته شده است. گروهکی که با ادعای اشاعه اسلام در جهان دست به اسلحه برده‌اند و البته از ابتدا مشخص بود که از سوی غرب تغذیه شده‌اند و به سان سگی دست‌آموز به جان مسلمانان منطقه ما افتاده‌اند تا ضمن وارد آوردن آسیب‌هایی بر پیکر عراق و سوریه مظلوم، آتش فتنه و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را شعله‌ور کنند. آتشی که در سال ۶۱ هجری قمری یکبار توسط پدران آنان در کربلا روشن شد و اکنون اینان فرزندان خلف یزید و ابن زیاد و شمر هستند که حتی نام گردان‌ها و گروهان‌های تروریستی خود را با پدرانشان اسم‌گذاری کرده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موج‌سواری ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی
نویسنده : سلیمان
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393

     

 
 

مردم ایران در میادین شهر به یاد درگذشت خواننده محبوب کشورشان شمع روشن می‌کنند بی‌توجه به مغرضان سیاسی که ‏خیلی علاقه داشتند در این بین باز هم آتشی از جنس فتنه ۸۸ در خیابان‌های شهر به راه بیافتد‎.

           
انتشار خبر فوت خواننده محبوب کشورمان «مرتضی پاشایی» از مهمترین مطالبی بود که درهفته  گذشته مورد توجه ‏کاربران ایرانی در فضای مجازی قرار گرفته است و کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار گسترده تصاویر ‏همراه با تک بیت‌هایی از ترانه‌های ماندگار این خواننده جوان کشورمان یاد وی را گرامی می‌دارند‎.‎

اما طبق روال گذشته جریان سازهای سیاسی که هر از چند گاهی سعی می‌کنند با موج سواری و سوء استفاده از وقایع و ‏احساسات عمومی مردم به اهداف خاص سیاسی خود برسند نسبت به این رویداد تأسف انگیز فرهنگی کشور نیز بی‌تفاوت ‏نبودند و بی‌کار ننشستند. گویا این قصه سر دراز دارد.‏

در سال‌های اخیر و عموماً بعد از فتنه 88 رسانه‌های بیگانه و روشنفکرنماهای داخلی از هیچ تلاشی برای احیای خود ‏فروگذار نکردند از این رو با تمسک جستن به هر مناسبت مذهبی، ملی و فرهنگی در پی رسیدن به اغراض سیاسی خود بر می‌آیند؛ که ‏در جریان فتنه 88 و در اغتشاشات روزهای قدس و عاشورا شاهد آن بودیم‎.‎

عده ای که همواره با وقوع هر فاجعه طبیعی مانند زلزله، هر آسیب اجتماعی یا مرگ هر چهره مشهور از هیچ تلاشی در ‏راستای اهداف سیاسی خود فروگذار نمی‌کنند.

 

«لاشخورهای وطن فروش» عنوانی است که کاربران ایرانی در فضای ‏مجازی به این دسته از روشنفکرنماها داده‌اند! ‏‎

و اما این عده از فرصت طلبان با فوت خواننده جوان کشورمان و در واکنش به تجمعاتی که از سوی طرفداران وی در چند ‏شهر کشورمان برگزار شد این طور نوشتند:

 
نظرات (0)
 

دیدار دریادار سیاری با خانواده تکاور شهید ناصر فراهانی

 
Amir Kholoosi-11-42.jpg

فرمانده نیروی دریای ارتش به دیدار مادر دریادار دوم تکاور «شهید ناصر فراهانی» در شهر خوی رفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، امیردریادار حبیب الله سیاری ضمن ادای احترام به خانواده شهید ناصر فراهانی که از مدافعان شهر خرمشهر بوده است و شهدای هشت سال دفاع مقدس، خطاب به مادر این تکاور شهید گفت: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدری هستیم که با اهدای جان خویش از این خاک و بوم دفاع کردند. بی‌شک شهید فراهانی در دامن شیر زنی همچون شما پرورش یافت و جان خود را در راه دفاع از وطن و حفظ آرمان‌های انقلاب و ولایت تقدیم کرد.

 

دریادار دوم تکاور شهید ناصر فراهانی اهل شهر خوی بود و از نخستین رزمندگان مدافع شهر خرمشهر بود که در تاریخ 17 مهرماه 1359 در یک عملیات تجسسی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشکهای فراق امیر دریادار سیاری بر سرمزار شهیدفراهانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آذرنــگاه از آذربایجان غربی، صبح امروز فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری با حضور در آرامستان قدیمی خوی، با نثار فاتحه یاد و خاطره شهید والامقام دریادار ناصر فراهانی را گرامی داشت.

امیر دریادار حبیب الله سیاری بعد از 34 سال دوری از فرمانده خود در سالهای دفاع مقدس بر سر مزار این شهید والامقام اشک فراق ریخت.

همایش بزرگداشت شهید فراهانی، با سخنرانی امیر دریادار حبیب الله سیاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خوی آغاز شد.

شهید دریادار دوم تکاور ناصر فراهانی متولد خوی و جزو نخستین نیروهای محافظ خرمشهر بود که در تاریخ 17 مهرماه سال 1359 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 
نظرات (4)
 

الان این عکسو تو خبرگزاری دیدم خیلی باهاش حال کردم "عکس مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران " دورود بر شرف و غیرت این افراد که امنیت رو برای ما تامین می کنند. من که خیلی دوسشون دارم. احساس غرور کردم و به ایرانی بودن خودم بالیدم. در این مراسم آقا فرمودند"دشمنان با ساختن گروه‌های مسلح به‌نام اسلام و قتل عام بی‌گناهان اسلام هراسی می‌کنند"

 

 

 
نظرات (0)
چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,
 
:: 13:37 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
 

روضه حضرت علی اکبر علیه السلام از سینه سوخته پدر داغدار مرتضی پاشایی
مثل عصای حضرت موسی علیه السلام بساط سحر و جادوی فرعون رو باطل کرد.
و چه زیبا فرمود امام خمینی رحمة الله علیه که :
" هر چه داریم از همین محرم و صفر است". پی نوشت" " آهای روباه پیر...آهای بی بی سی...! تو برو از شاهین نجفی همجنس باز و ملعون حمایت کن...! هنرمندان ما را با تو کاری نیست.دامنشان از این نجاستها پاک پاک است"

 
نظرات (0)
چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,
 
:: 13:36 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

انا لله وانا الیه راجعون... بعد از کبوترتان که به آسمان سپردیدش، شما چه شوقی باید داشته باشید برای پرواز... اینجا از زمین با ذکر یک و بدرقه تا

افسران - مادرش...

ن می کنیم... روحتان شاد مادر عزیز شهید بابایی.

 
 
نظرات (0)

افسران - خدایاتوفیق شهادت در رکاب امام زمان(عج)رابه ماعنایت بفرما

 
نظرات (0)
چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,
 
:: 13:33 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

 

مذاکرات مسقط ضمن داشتن پیام های گوناگون نشان از آن دارد آمریکا دنبال زمان سوزی است که  به دلیل زیر به نفع مباحث هسته ا ی ایران نیست

 

1- قبل از هر چیز، تمدید توافق ژنو در قالب یک توافق موقت جدید، با  استراتژی آمریکا مبنی بر برچیدن تدریجی زیرساخت صنعت هسته‌ای ایران بدون  هرگونه دستکاری جدی در رژیم تحریم‌ها کاملا منطبق است. آمریکایی‌ها  می‌دانند برچیدن یکباره برنامه هسته‌ای ایران ممکن نیست بنابراین راهبردی  را در پیش گرفته‌اند که در طولانی‌مدت تاسیسات حساس هسته‌ای ایران را تعطیل کرده و ذخیره مواد هسته‌ای ایران را تهی کنند. تمدید توافق ژنو کاملا با  این استراتژی منطبق است و هرگز به ایجاد یک تغییر اساسی در رژیم تحریم‌ها  منجر نخواهد شد.

 

2- اگر فرض کنیم همچنان هدف نهایی مذاکره‌کنندگان ایران دستیابی به یک  توافق نهایی است، پذیرش یک توافق موقت جدید که در آن بخش‌های بیشتری از  برنامه هسته‌ای ایران دچار آسیب شود، قدرت چانه‌زنی ایران در مذاکرات  دشوارتر بعدی را به نحو اساسی کاهش خواهد داد. اگر آمریکایی‌ها، حس کنند  بدون اینکه چیز زیادی روی میز گذاشته باشند در حال رسیدن به اهداف خود  هستند، چه انگیزه‌ای برای امتیازدهی خواهند داشت؟ یک توافق موقت جدید، دست  ایران را در هرگونه مذاکره آتی خالی می‌کند و در حالی که منازعه راهبردی  ایران و آمریکا ادامه خواهد داشت، موضع ایران را تضعیف خواهد کرد.

 

3- نکته بعدی این است که اگر واقعا قرار است آمریکا موضع خود را تعدیل  کرده و یک توافق خوب با ایران را بپذیرد، زمانی بهتر از حالا وجود ندارد.  اگر اکنون توافقی حاصل نشود، چه عاملی در آینده وجود دارد که باور کنیم  وجود آن عامل رسیدن به یک توافق را تسهیل خواهد کرد؟ دولت آمریکا اکنون  باید چند تصمیم اساسی بگیرد. چیز زیادی برای مذاکره باقی نمانده و خلاقیت  برای یافتن راه‌حل‌های فنی جدید هم نخواهد توانست بار عدم اتخاذ چنین  تصمیم‌هایی را سبک کند.

 

4- آقای ریس جمهور محترم و وزیر امور خارجه‌اش بارها گفته‌اند حتی اگر توافقی رخ  ندهد، دیوار تحریم‌ها ترک برداشته و هرگز وضعیت سابق قابل تکرار نخواهد  بود. اگر دولت به واقع به سخنی که می‌گوید باور دارد، که دارد نباید از شکست  مذاکرات هراس داشته باشد. آمریکایی‌ها چاره‌ای جز تداوم مذاکرات و رسیدن به یک توافق با ایران نخواهند داشت. چه جمهوریخواهان  و چه  دموکرات‌ها، در سرجمع قدرت تقابلی آمریکا با ایران - بویژه با وضعیت فعلی  منطقه- افزایشی ایجاد نخواهد شد.اگر دولت به واقع خواهان رسیدن به یک  توافق خوب است باید آمریکا را متقاعد کند که در وضعیت استیصال و اضطرار  نیست و این با سخنرانی و موضع‌گیری ممکن نخواهد بود. مخالفت قاطع با تمدید  مذاکرات و اصرار بر اینکه تکلیف بحث باید همین حالا روشن شود، آمریکا را از این سوءتفاهم که ایران در هر حال خواهان توافق است و هیچ توافقی را بدتر  از توافق نکردن نمی‌داند خارج خواهد کرد. تنها آن وقت است که ممکن است مشت  آمریکا واقعا باز شود.

5- عدم تمدید توافق ژنو به هیچ‌وجه به معنای قطع یا ترک مذاکرات نیست.  روشن است که در حالی که ایران به لحاظ فنی به وضعیت ماقبل ژنو بازگشته هم  مذاکرات می‌تواند ادامه پیدا کند. اساسا قابل باور نیست که آمریکایی‌ها تحت هیچ شرایطی میز مذاکره را ترک کنند. برای تبدیل مذاکرات فعلی به یک  مذاکرات معنادار، یک شوک لازم است و مخالفت با تمدید می‌تواند این شوک را  ایجاد کن
 
نظرات (0)
سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:,
 
:: 21:43 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

امروزه زندگی ما انسان ها با رسانه ها گره زده شده بنحوی بدون آن چرخه زندگی بخوبی نمی چرخدبرای اینکه مقهور ومسحور تهاجمات رسانه نشویم لازم است مهارت و سواد رسانه ای فرا گیریم

در آموزش   سواد رسانه ای می توان به چهار مولفه توجه کرد:

 

1.     بعد شناختی 2. بعد احساسی 3. بعد زیبایی شناختی 4. بعد اخلاقی

هرکدام از این چهار بعد بر دامنه متفاوتی از درک و احساس ما متمرکز است.

1.      بعد شناختی: فرد را ملزم می کند ساختار دانش خویش را گسترش دهد. کسب دانش لازم درباره یک موضوع از طریق منابع متعدد رسانه ای و دنیای واقعی باید صورت گیرد.

2.      بعد احساسی: کنترل عواطف و احساسات در برابر پیامهای رسانه ای اهمیت ویژه ای دارد.

3.      بعد زیبایی شناختی: کمک به داوری و قضاوت درباره پیام و نحوه تدوین، ویراستاری، نورپردازی، بازیگردانی، صفحه آرایی و ... است و افراد به نحوه دستکاری و ترفندهای هنری آگاهی می یابند.

4.      بعد اخلاقی: قضاوت درباره ارزشهاست. امروزه رسانه ها گاهی مرزهای اخلاقی را زایل و الگوهای جدیدی از کنش و رفتار ارائه می دهند. این بعد تمییز میان درستی و نا درستی هاست. از چنین منظری می توان گفت سواد رسانه ای مدیریت کاهش اثرات نامطلوب رسانه هاست.

ادامه دارد

 
نظرات (1)
سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:,
 
:: 21:43 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

امروز در دنیایی زندگی می‌كنیم كه خواه ناخواه در شرایط اشباع رسانه‌ای قرار دارد، فضای پیرامون ما سرشار از اطلاعات است وقتی تلفن همراه ما به صدا درمی‌آید در اطلاعات موجود در فضا پل این ارتباط شده است، یا زمانی كه یك مودم ما را به جهان بی انتهای اینترنت می‌كشاند نشانه‌ای است بر حاكمیت اشباع رسانه‌ای و اینكه ما نیاز داریم كه در برابر چنین فضایی، یك رژیم مصرف رسانه‌ای اتخاذ كنیم و در انتخاب‌هایمان دقت كنیم ، درست مثل غذایی كه مراقب كلسترول، ویتامین و مواد دیگر  موجود در آن‌ها هستیم، در فضای رسانه‌ای هم باید دانست چه مقدار باید در معرض رسانه‌های مختلف اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری بود و چه چیزهایی از آن‌ها را برداشت. به عنوان مثال زمانی كه در بزرگراه‌های اطلاعاتی حركت می‌كنیم، سواد رسانه‌ای می‌تواند به ما بگوید چه مقدار از وقتمان را در چه سایت‌هایی - اعم از شناخته شده و ناشناخته - و چه مقدار از آنرا فرضا در چت روم‌ها بگذرانیم. بنابراین می‌توان گفت كه هدف سواد رسانه‌ای تنظیم یك رابطه منطقی و مبتنی بر هزینه - فایده  است: در برابر رسانه‌ها چه چیزهایی را از دست می‌دهیم و چه چیزهایی را به دست می‌آوریم و  به عبارت بهتر؛ در مقابل زمان و هزینه‌ای كه صرف می‌كنیم چه منافعی در نهایت به دست می‌آوریم. شاید بتوان گفت اصلی‌ترین هدف سواد رسانه‌ای این است كه یك نوع استفاده مبتنی بر آگاهی و با فایده از سپهر اطلاعاتی اطراف داشته باشیم

. ادامه دارد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
با پای پیاده از ایران تا کربلا
نویسنده : سلیمان
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
 
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:6 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

دوستان کربلایی ما جامانده‌ها رو هم فراموش نکنید!

 
نظرات (0)
 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدارشان با فرماندهان نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی با اشاره به مرزهای گسترده آبی کشور و سرمایه‌گذاری وسیع دشمن در این منطقه، فرمودند: نیروهای مسلح بدون در نظر گرفتن محاسبات سیاسی، آمادگیهای خود را دائماً افزایش دهند.

 
نظرات (0)
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:خبر داغ داغ, سبک زندگی اسلامی,,
 
:: 23:5 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
نظرات (0)
 
شنبه 8 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:46 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
نظرات (1)
شنبه 8 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:25 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
در این خصوص می شود به موارد زیر اشاره کرد

 

1-اصلی ترین عامل عدم رسیدن به توافق قطعی وتداوم حرکت در برزخ هسته ای زیاده خواهی و ناتوانی آمریکا در اتخاذ تصمیم تعیین کننده در مذاکرات بود

2-عامل بعدی تاثیر گذاری مخرب عربستان و رژیم صهیونیستی بود با فضا سازی مانع امضای توافق جامع وقطعی میان ایران و5+1 شد

3- عامل قابل تحسین وتقدیر,مقاومت منطقی تیم مذاکره ایران  بودکه سعی داشتند  مانع ازدست اندازی حریف به حقوق ملت ایران  در موضوع هسته ای شوند.

4-آخرین عامل جای خالی دادن  وزیر امر خارجه روسیه در پیک  زمان تصمیم گیری  بود و روسیه در این آزمون تاریخی کمافی السابق مردود شد

همه این حوادث یک پیام دارد آن این است  ملت ای  در معادلات جهانی اثر گذار است خواهد توانست حق خویش  بدست آورد که  از قدرت درون زا  برخودار باشد

 
نظرات (0)
شنبه 8 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:24 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 
نظرات (1)

 

ننه  غلام جلو می‌آید، دست‌هایش را بالا می‌برد و شروع می‌کند به حرف زدن:  سلام، به جدت من از بچگی می‌شناسمت. خانه شما می‌آمدم، پیش مادرت....

ادامه مطلب ...
 
نظرات (0)
پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,
 
:: 17:59 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

اعجاز ریاضی قرآن

 

آیه ”بسم الله الرحمن الرحیم“ ۱۹ حرف است. در آیه ۷۴:۳۰ سوره مدثر آمده است: «آن بر پایه نوزده است» که اشاره به تعداد فرشتگان نگهبان جهنم و نیز اشاره به خود قرآن است. افراد زیادی خواسته‌اند بر این اساس رمزگشایی کنند. از جمله اینکه بر اساس جدول زیر با قرار دادن شماره سوره‌ها در یک ستون و جمع بندی عمودی آن، و قرار دادن تعداد آیات هر سوره در ستون بعد و جمع بندی عمودی آنها، سپس جمع بندی افقی شماره هر سوره با عدد آیات همان سوره، سپس جداسازی حاصل جمع‌های فرد از زوج نتایجی بدست می‌آید که تصادفی بودن آن تقریباً منتفی است:

آیه+سوره زوجهاآیه+سوره فردها تعداد آیه شماره سوره
۸ * = ۷ + ۱
۲۸۸ * = ۲۸۶ + ۲
* ۲۰۳ = ۲۰۰ + ۳
۱۸۰ * = ۱۷۶ + ۴
* ۱۲۵ = ۱۲۰ + ۵
... ... = ... + ...
... ... = ... + ...
... ... = ... + ...
۱۱۸ * = ۵ + ۱۱۳
۱۲۰ * = ۶ + ۱۱۴
جمع زوجها جمع فردها   جمع آیات   جمع شماره سوره‌ها
۶۲۳۶ ۶۵۵۵   ۶۲۳۶   ۶۵۵۵

در نتیجه بدون اینکه بطور معمول انتظار برود تعداد جمع‌های «آیه+شماره سوره» که زوجند (۵۷) با جمع‌های «آیه+شماره سوره» که فردند (۵۷) برابر است و همچنین در نهایت حاصل جمع همه زوج‌ها ۶۲۳۶ است که از سویی دیگر با تعداد کل آیات برابر است و حاصل جمع همه فردها ۶۵۵۵ است که از سویی با حاصل جمع شماره سوره‌ها برابر است. همچنین حاصل ارقام این دو عدد چهار رقمی 38=(6+3+2+6)+(5+5+5+6) است دو برابر عدد ۱۹ (تعداد حروف بسم الله) است، همانطور كه تعداد سوره‌های قرآن ضریب ۱۹ دارد: 6X19=114 و همچنین 1311=6555/5 و 3118=6236/2 میشود 4429=3118+1311 که 19=8+1+1+3+1+1+3+1 و 19=۹+۲+۴+۴ در نتیجه این ثابت می شود که «اگر تعداد آيه‌های قرآن را كم يا زياد گردد يا فقط جای سوره‌ها با هم عوض شود ديگر چنين روابطی وجود نخواهد داشت، و اين نشان دهنده اینست که بصورت حساب شده و همراه با نظم دقیق ریاضی تعداد آيات قرآن همين اندازه و ترتيب سوره‌ها نيز به همين ترتيب بوده و در نتيجه این اعجاز قرآنی می رساند که قرآن نميتواند كار دست انسان باشد.»

تعداد کلمات قرآن برابر با ۷۷۸۰۷ است

2683=(7+0+8+7+7)/77807 19=۳+۸+۶+۲
 
نظرات (0)
پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:,
 
:: 17:49 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

 

به زمان پایان مذاکرات با 5+ نزدیک می شویم حریف  با طولانی کردن  زمان مذاکره  وزیاده خواهی  های مکرر  و... مترصد  است اهداف  چون دو قطبی کردن  مردم ایران  و تشدید اختلاف ها  وتبدیل آن به نزاع ودرگیری بی حاصل بکشاند   و ماهی مقصود  خویش را صید کند  و در  این راستا ی اگر این مذاکرات به توافق نرسید،  در داخل هیچکس نباید هیأت ایرانی را تخریب کنیم. . باید علت به توافق نرسیدن، دشمنی دشمنان ما معرفی شود که همینطور است نه اینکه گردن همدیگر بیندازی ایم  و  به تحقق خواب  ورویا های  دشمن را   کمک کنیم  و هم اگر به توافق رسیدند نباید بهره‌برداری جناحی  شود  چون این عزم ملی بود ه  وهزینه  عمومی  اعم از سیاسی و امنیتی واقتصادی و...صرف آن شد. و لی  صرف نظر از اینکه نتیجه چه خواهد شد ,آنچه  تا حالا برای افکار عمومی   مردم ما و هیات  محترم مذاکره کننده مشخص شده است  دشمن دنبال  رفع ابهام  خویش نیست وبازی برد- برد را  برنمی تابد   و خدا کند سر عقل آید و این قدر   بهانه تراشی نکند و هزینه برای نظان بین المللی و مردم مظلوم ما نتراشد

 
نظرات (1)
 

 

ساعت ١۵٠٠ مورخه 30 آبان 1393 به همراه دوستان فعال انقلابی در فاضی مجازی برای روایتگری شهدا، به منزل شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر رفتیم، مادر شهید را که دیدم بغض ناخواسته‌ای رو  احساس کردم، ایشون کنار  تخت شهید نشست و از فرزندش می‌گفت و منم همونجا شروع به تایپ حرف‌های ایشون تو تلفن  همراهم کردم: ....


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 
دو شنبه 30 آذر 1393برچسب:,
 
:: 22:32 ::  نويسنده : sara
 

دقت کردین که هیچ کس پیامی نمیفرسته که در باره امام حسن(ع) باشه بخدا امام حسن از تمام ائمه غریب تر بوده ،بقیه ائمه حداقل تو خونه بین اهل خونه غریب نبودن ولی ایشون تو خونه خودشونم غریب بودن قربونت برم آقا که حتی بین شیعیانتم غریبی ...که به نُدرت ازت یادی میکنن
بیاین با هم سلامی به آقا بفرستیم
""الْسَلامُ عَلیک یاٰ حسن ابن علی اَیُهاالمجتبی(ع)""
هر چقدر آقا رو دوست داری ارسال کن و بذار تو وبلاگت ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارتش سال اول جنگ وظیفه اش را بخوبی انجام داد.
نویسنده : سلیمان
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
 
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:34 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

روز اول جنگ نیروی هوایی با حمله گسترده بیش از 140 فروندی از هوا و در سه ماهه اول نیروی دریایی با از بین بردن نیروی دریایی بعثی از دریا کمر دشمن را شکستند و در همان روزهای نخست نیروی زمینی با کمک مردم در زمین و نیروی هوایی در هوا جلوی دشمن را سد کردند وگرنه دشمن یک هفته‌ای می خواست در تهران باشد. ارتش سال اول جنگ وظیفه اش را بخوبی انجام داد. اما باید دید سال آخر جنگ چرا ایستادگی اول جنگ نبود و ....

امیر ولیوند:

فتح سوسنگرد از حماسه‌های ماندگار ارتش است

فرمانده دانشگاه دافوس گفت: فتح سوسنگرد یکی از حماسه‌های ماندگار و برگ زرینی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در همایش بررسی سلسله عملیات‌های غرب اهواز در سال اول جنگ با محوریت عملیات آزادسازی سوسنگرد، گفت: فتح سوسنگرد یکی از حماسه‌های ماندگار و برگ زرینی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

ولیوند ضمن گرامیداشت و خاطره تمام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس سلسله عملیات‌های مهمی همچون طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و ... صورت گرفته که به آنها از زوایای گوناگون پرداخته شده، اما سلسله عملیات‌های صورت گرفته در سال اول جنگ مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته می‌شود که ما در این همایش درصدد هستیم تا به اینگونه عملیاتها و نقش و تاثیر آنان بر روند جنگ تحمیلی بپردازیم.

فرمانده دافوس در ادامه با طرح این سوال که چه کسانی و چه گروه‌هایی در روزهای نخست جنگ جلوی پیشروی دشمن را گرفتند، افزود: اگر پیشروی دشمن در روزهای نخست توسط رزمندگان اسلام گرفته نمی‌شد و اگر خوزستان و اهواز درپی تصرف سوسنگرد به اشغال دشمن در می‌آمد، معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا کشیده می‌شد.

ولی‌وند سپس راهبرد توقف و تثبیت را دو راهبرد رزمندگان اسلام برای مقابله با دشمن در روز های نخست جنگ عنوان و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با این دو راهبرد دشمن را در وضعیتی قرار دادند که چشم انداز جنگ را برایشان در ابهام قرار داد فلذا آنان را درهمان مراحل اولیه وادار به درخواست آتش کرد.

وی در پایان هدف از برگزاری همایش تحلیل عملیات آزادسازی سوسنگرد را آشنائی هرچه بهتر جامعه با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: در رابطه با سال اول جنگ این دانشگاه مقالات و کتابهای خوبی تالیف و یا در دست نگارش دارد.

 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:33 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

امیر موسوی در همایش سلسله عملیات غرب خوزستان:

ادعای ناکامی کشور در سال اول جنگ باطل است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عملیات مختلف در سال اول جنگ انجام شد گفت: اینکه چرا یک تفکری می‌خواهد حماسه‌های بزرگ سال اول جنگ را نادیده بگیرد این ادعا منطقی و مستدل نبوده و از حیث تاریخی درست نیست.

امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در سومین همایش سلسله عملیات غرب خوزستان که عصر امروز در دانشگاه فرماندهی دافوس برگزار شد، با اشاره به آزادسازی سوسنگرد و دستاوردهای آن، اظهار داشت: یکی از برکات این همایش زنده شدن روح تحقیق در مورد آزادسازی سوسنگرد است که تاکنون ازدل این کنکاش‌های مسائل مفید و ارزشمندی به دست آمده که شاید اگر این حرکت شروع نمی‌شد این نکات ناب استخراج نمی‌شد. در همایش اخیر از حدود 60 مقاله که مطالعه کردم از هر کدام یک نکته ناب استخراج شد.

وی افزود: نکته اول در خصوص این پژوهش‌ها رفع محکومیت از جنگ کلاسیک بود که دل این پژوه‌ش‌ها به دست آمد عملیات سوسنگرد عملیاتی کلاسیک و موفق بود. عملیات‌های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و والفجر 8 همگی عملیایت‌های کلاسیک بودند مگر اینکه بخواهیم تعریف عملیات سلیقه‌ای جدید از جنک کلاسیک ارائه کنیم که این هم باید منطقی باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه فرماندهی جنگ آمیزه‌ای از علم هنر است تصریح کرد: خود هنر هم ذاتی و اکتسابی است و اگر کسی بخواهد منکر علمی بودن مدیریت جنگ شود چیزی نزدیک به سه چهارم توان مدیریتی و قوه عاقله جنگ را نفی کرده است و خلاقیت، ابتکار، نوآوری و انعطاف هم از هنرهای جنگ هستند و با علم و جنگ منافاتی ندارند.

امیر موسوی رفع مظلومیت از سال‌های اول جنگ را از برکات این پژوهش‌ها دانست و افزود: اگرچه عملیات‌های بزرگ نیروی هوایی و دریایی هر کدام کتابهای پیروزی و حماسه بوده‌اند و دارای تاثیرگذاری قطعی در روند رو به پیر وزی جنگ داشته‌اند اما با یک دید کاملا زمینی در همان محدوده‌ای که خودمان بوده‌ایم اگر به حوادث نگاه کنیم بیش از 150 عملیات مختلف در سال اول جنگ انجام شد و تعداد قابل توجه آن با موفقیت صددرصد بود.

وی ادامه داد: آزادسازی سوسنگر یک موفقیت بزرگی بود لذا این ادعا که ما در سال اول جنگ ناکام بودیم یک ادعای باطل است. اینکه چرا یک تفکری می‌خواهد حماسه‌های بزرگ سال اول را نادیده بگیرد این ادعا منطقی و مستدل نبوده و از حیث تاریخی نیز درست نیست. رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با فرماندهان نظامی تاکید کردند که دفاع مقدس به ملت ما آبرو داد. این آبرو قطره قطره جمع شده نه از روز 31 شهریور بلکه از مقدمات دفاع مقدس و از 28 اسفندماه 57 وقتی 3 گردان به فرماندهی امیر حسنی سعدی و مرتضوی راد به طرف سنندج حرکت کردند این آبرو قطره قطره جمع شده اما این چه منطقی است که این را دور بریزیم.

امیر موسوی با اشاره به اینکه سه دهه است که ما سود دفاع و حماسه و جانبازی رزمندگان در دفاع مقدس را می‌بریم تا یک کشور آرام و باثبات و با اقتدار ایجاد شود تاکید کرد: امروز چنان به اقتدار رسیده‌ایم که زورگویان همگی به هم خبر می‌دهند که به ایران دست‌درازی نکنید چون اینها شما را رها نمی‌کنند. نکته سوم دریافت جلوه‌هایی از مدیریت جهادی است چنانکه در تبیین نظریه‌ها باید سراغ صاحب نظریه رفت تئوریسین نظریه مدیریت جهادی مقام معظم رهبری است و تجلی مدیریت جهادی باید به سراغ ایشان رفت.

امیر موسوی اضافه کرد: بی‌تردید اگر دفاع مقدس خواستگاه اصل مدیریت جهانی نباشد قطعا یکی از ریشه‌های اصلی دفاع مقدس است این نوع مدیریت که ایشان در مورد سوسنگرد انجام داد جلوه‌ای از مدیریت جهادی است. اینکه یک نفر از تمام سنگ‌هایی که در سر راه قرار می‌گیرد مایوس نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمان امام راحل در مورد آزادی سوسنگرد و مدیریت جهادی فرماندهی معظم کل قوا و حضور شهید فلاحی و فرماندهان بزرگ عملیات مانند امیر قاسمی و تلاش رزمندگان در ازادی سوسنگرد همان تلاش و کار درستی بود که انجام شد و پاداش خداوند آزادی سوسنگرد بود که به این کار تعلق گرفت


ادامه مطلب ...
 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:32 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:32 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:30 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:30 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (0)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:29 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (1)
شنبه 15 آذر 1393برچسب:,
 
:: 20:29 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

 
نظرات (0)
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:18 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده
 

خـدایـا ! من هـمانی هسـتم که

 

خـدایـا ! من هـمانی هسـتم که

وقت و بی وقت مزاحمت می شوم.

همانی که وقتی دلش می گیرد وبغضش می ترکد،می آیدسراغت

من همانی ام که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کند.

و چشم هایش را می بندد و می گوید:

من این حرف ها سرم نمی شود! باید دعایم را مستجاب کنی!

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند!

همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد !!

همانی که بعضی وقت ها پشت سـر مردم حرف می زند!

گاهی بدجنس می شود ، البته گاهی هم خودخواه!

حـالا یـادت آمـد مـن کـی هـستم ؟!معبود من!


سالیانیست مرا راهی صحرای پر از رنگ و فریب کرده ای

تا در آن سیر کنم و تو را بیابم و با تو عاشقی و بندگی کنم.


آن وقت که مرا فرستادی پاک و سبحان بودم

اما حال پر از رنگ دنیا شده ام.

آن روز خود به من گفتی تا همیشه کنار تو

هستم مرا فراموش نکن .اما امروز یاد همه هستم جز تو ..

خدای من !پشیمـانم حلالم کـن.

نظر یادتون نره ......

 
نظرات (0)
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,
 
:: 23:16 ::  نويسنده : محمد مهدی زاده

ماهی ها ازتلاطم دریا به خدا شکایت بردند
و چون دریا آرام شد خود را اسیر تور صیادان یافتند.
تلاطم های زندگی حکمتی از جهان هستی است...
پس از خدا بخواهیم دلمان آرام باشد نه اطرافم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

سلام برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  نسیم  و آدرس sa55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 67
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 5
:: بازدید سال : 267
:: بازدید کلی : 5965

RSS

Powered By
loxblog.Com